Hej alle.
Jeg har mahogni-aptering, der er mørkt og lakeret.
Flere steder er der kommet hak og ridser, hvor træet så er lyst.
Når jeg lakerer det, så kan man jo stadig se det lyse igennem.
Hvilken bejdse bruger I til mahogni?
Kan jeg mon lykke med at lægge en smule bejdse ned i ridserne, så det er ser rimeligt ud?
vh sælbyggårn