Bejdsning af ridser og hakker i lakeret mahogni

Hej alle.

Jeg har mahogni-aptering, der er mørkt og lakeret.

Flere steder er der kommet hak og ridser, hvor træet så er lyst.
Når jeg lakerer det, så kan man jo stadig se det lyse igennem.

Hvilken bejdse bruger I til mahogni?
Kan jeg mon lykke med at lægge en smule bejdse ned i ridserne, så det er ser rimeligt ud?

vh sælbyggårn
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan få en mahonig bejse, fortynd den lidt og påfør med en vatpind. Endelig ikke formeget da det så kommer til at ses tydeligt.
Ok, håndværkeren, tak for det!
Har du en bestemt bejdse, som du har gode erfaringer med?
Det mest nærligende er at bruge den er brugt sidst. Da farverne så burde være ens.
Jeg har selv lavet min efter en opskrift fundet på defaele.dk under artikel database. Skriver linket sener er pt kun på telefon. Men den er nem og holder. Men ellers er der mange i min havn der roser den fra international.
Tak Brandorff, desværre ved jeg ikke, hvilken der sidst er brugt, - tjekker lige International.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis