wv golf gearkasse

Jeg har en vw golf 4 fra 1999 1,6 bensin
og nu virker koblingen ikke,jeg har konstateret at koblingsarmen er knækket
dvs den lille arm som sidder på akslen i enden på gearkassen er det noget som sker af og til og er det sansyneligt at noget andet kan være gået i stykker længere inde i gearkassen. den har kørt 240.000 km
på forhånd tak
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Hvis armen er knækket,er det der du starter. Der er ingen grund til at tro at fejlen har bredt sig til det indre.

mvh

 varmetossen

mange tak for svaret,det er måske ikke ualmindeligt at den knækker
det er ikke almindeligt, men gearkassen til de 1,6'ere er desværre noget lort (er især noget lort fordi jeg selv har en )

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis