Jeg har en vw golf 4 fra 1999 1,6 bensin
og nu virker koblingen ikke,jeg har konstateret at koblingsarmen er knækket
dvs den lille arm som sidder på akslen i enden på gearkassen er det noget som sker af og til og er det sansyneligt at noget andet kan være gået i stykker længere inde i gearkassen. den har kørt 240.000 km
på forhånd tak