Underbrædder

Hej

Ville disse høvlede brædder fra silvan, kunne bruges som underbrædder i et udhæng ? Eller skal mam købe dem som decideret hedder underbræder / underbeklædning. Synes målene er de samme nemlig (95x15)

http://eshop.silvan.dk/vare/hoevlede-braedder-5

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har brugt almindelige profilbrædder 19 x 125 - og malet dem hvide, det må så ikke være de voksbehandlede,dem binder malingen ikke ordentligt på.

Man skal så huske at lave lidt afstand en gang imellem og ikke slå dem helt sammen hver gang - for så falder de ned når de udvider sig - taler af erfaring

Men kan godt se at dem du linker til koster kun det halve.

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

Skrevet af Lenette Rasmussen på 30 aug 2013 09:04
Undskyld men hvordan pokker opretter man et forum?

Man opretter  ikke et forum. Man laver en tråd i et af de fora,der allerede er der under det emne, der dækker indlægget bedst.

Der er en knap i de enkelte fora, der hedder " start ny tråd " - den kan du bruge

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

De er vel ok, men hvis de har afrundede hjørner ville jeg ikke vælge dem (smagssag). De skal i min optik gerne være skarpkantede.

Afstand imellem brædderne er vel mest grundet luftskifte i tagrum mere end det er grundet brædderne udvider sig.

Dan the man - Hellere en skrue for meget end en for lidt.


Skrevet af dan yh på 30 aug 2013 11:18

Afstand imellem brædderne er vel mest grundet luftskifte i tagrum mere end det er grundet brædderne udvider sig.

Det var profilbrædder jeg skrev om - de må ikke slås helt sammen alle sammen

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

De kommer til at sidde med 5mm mellemrum.

Jeg må prøve at se dem i virkeligheden, om de er runde eller kantede. Er enig i at kantet klart er pænest.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også