Spartling af gulv, før vinyl.

Hej

Først, jeg ved der er en masse regler for etablering af badeværelser, om hvem der må hvad osv. Men da det er i min kolonihave er jeg ligeglad. Det skal selvfølgelig lavet ordentligt og tæt.

Jeg skal lægge vinylgulv (bruger selvfølgelig vådrumsvinyl) i mit nye badeværelse alt er nyt og gulvet er lavet i krydsfiner og det er 2x2 m stort. Der er bruseniche med afløb og fald lavet med kiler under gulvet og tilslutning til toilet.

Gulvet skal nu spartles før vinylen lægges. Hvad skal jeg bruge?

Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på.

Min lokale tæppepusher (hvor jeg køber vinylen) vil gerne sende en mand ud og svejse vinylen samme, da den kun kommer i 2m brede baner

Grunden til at jeg vil forsøge selv er at gulvlæggeren vil have mellem 7000 og 10000 kr fordi det er vådrum og det er for meget.

MVH

Peter

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
inden du begir dig ud i at gøre det selv, skal du også være klar over at vinylen skal op ad væggen og svejses i hjørnerne, afløbet er også et kritisk sted. Spartlingen er også meget vigtig da alt kan ses gennemvinylen.
men prisen på 10000 lyder godt nok dyrt.
må lige høre naboen hvad han kan mene det vil koste at lave.
Nå men siden du ik svarer så gør jeg, du har vinyl min gulvmand laver resten dvs. Spartler lægger vinyl svejser osv maks 4000 kr så kan du jo overveje om det er værd at gøre selv. Han kommer med spartel og lim
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Du kan ringe Til mig på 22198110 hvis du er interesseret
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også