Isterningmaskine

Jeg har i et svagt øjeblik købt sådan en isterningsmaskine som man har på barer m.m.

Den kører egentlig fint (sådan da) men hvordan i alverden gør man den ordentlig ren ?

Der sidder nogle "vinger" nede i et kar hvor isterningerne dannes - vinger kan jeg godt skrue af og rengøre - men hvad med karret ? - det ligner jo en hel koloni af "fnuller" -og ikke noget man ligefrem tror er sundt for helbredet   

-Så hvis nogen har en beskrivelse af hvordan man gør sådan et ordentlig ren - modtages det med glæde....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke spørge hvor du har købt maskinen, synes det var nærliggende, butikkens personale må kunne svare på det spørgsmål, det burde de kunne.

Er der ikke en brugsanvisning med den?

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Jeg købte den fra en nu lukket "vandhul" -uden papirer m.m.
Undrer mig bare over at jeg skal skrue det meste af maskinen fra hinanden for at gøre den ren....

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Lyder heller ikke sandsynlig at man skal skille maskinen ad næsten i atomer. 

Kan du heller ikke finde en brugsanvisning på internettet?

Det var måske en mulighed, du kender navn type osv. men det har du nok allerede gjort.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
For at rense slanger og afløb skal du have bagbeklædningen af men for at rense den indvendig skal du have noget specielt desinficerende rengøringsmiddel. Vi har noget i firmaet vi bruger oved ikke om man kan købe det andre steder men vi forhandler det og sælger også til private.
Ps. Jeg får ikke noget ud af at du køber der hos os
Jeg har søgt om rengøring på nettet.
Jeg kender godt de midler til at desinficere med, men den trænger til mere rengøring end de midler kan klare :-(

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Hvis det er kalk flager der sidder i den kan du komme noget afkalkningsmiddel i den det sker der ikke noget ved
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis