Liebherr køl- m. biofresh zone iser til

Over ca 1 -2 dage efter jeg har haft køleskabet slukket og "optøet" er der nu begyndt at danne sig is igen.

Isen løber ned langs siden fra en rist i øvre halvdel af skabet og ender på skillepladen mellem 0 zonen og det alm. område.

Her samles der over længere tid mere og mere is som så skubber til skillerummet og til sidst blokerer døren så den ikke lukker tæt.

Køleskabet er 4 år gammelt og hedder Leibherr IKB 3550

What to do...?
Over ca 1 -2 dage efter jeg har haft køleskabet... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
den kan du købe hos Miele
kan se det er identisk med Miele K9757 som er et skab der lider af netop denne fejl. Når du skiller det ad vil du på isolerings pladen som sidder fas på plastik bagvægen kunne se at den nederste 1/4 af flamengo pladen er blevet lidt rug i forhold til resten, dette vil fremafrettet kunne lave samme symptom selvom man skifter følere. Vandet vil ikke rende så nemt af denne og opbygge is igen.
Denne her passer, og korrekt Miele Del nr er 7323302
http://reservedele.nu/product/termo-foeler-ptc--ntc-d1000-043/foeler--rep-saet-koel.aspx

du kan starte med at skifte den i Nulzonen (nederst) Men ofte kom fejl igen hvis ikke den til fordamper blev skiftet. Og for ikke at skulle ud igen skiftede vi alle 3, de koster under 100kr for Miele

Hej. Jeg er den uheldige ejer af et Liebherr CNB 3913. Det har kørt i knap 3 år, på det seneste har kompressoren kørt meget, så jeg tog bagvæggen af inde i skabet. Der sad en temmelig stor klump is. Efter afisning vil skabet ikke køle. Tekniker rekvireret.

Det viste sig at være en utæthed inde ved den skjulte fordamper, det har også forårsaget at kompressoren er stået af. Resultat - skabet kan ikke repareres. Så meget for Liebherrs fantastiske kvalitet.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis