Magneter til ophæng af værktøj

Hej alle

Har fået istandsat mit værksted og kunne godt tænke mig at få mit værktøj op at hænge igen. Er der nogen der har gode erfaringer med magnet til at sætte på vægen til værktøj?

Mvh. Michael
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ingen erfaring ang. dette, men har magneter ikke med at miste sin styrke som tiden går?

Og så er fidusen jo til at overse.

Kan ellers godt se det smarte ved at bruge magneter.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Du skal bare passe på med at bruge en vinkelsliber, i nærheden af det værktøj der har taget imod magnetisme da værktøjet derefter vil ruste, ved den mindste smule fugt

Jeg ved alt hvad der er værd at vide, for en mand i min alder, og på en god dag, kan jeg måske huske noget af det. :-)
Jeg har prøvet at have sådan et par magnet skinner til mit værktøj og syntes det er noget skidt. En af grundene er at værktøj der hænger på magneter bliver magnetisk efter hånden og det kan være skide træls nå det så klistre til hinanden på filebænken eller til skruer og bolte, desuden er det et par rigtige støvsamlere i forhold til rigtigt værktøjs ophæng men fjeder bøjler eller bare en stum brædt med huller i
ja de bliver rigtig gode file/slibespåner samlere.
og manetiske værktøj er gode til at rengør filebænken med til at fjerne filespåner.
som børsten ikke tager med i fejet.!
hvis man bruger magneter til værktøjs ophæng.!

en magnet er den værste til skydelære.
der skal du tøre spåner af. hvær gang du skal bruge den.!

Jeg ville helt sikkert sætte som op, til at hænge det op på. Magneter er noget skidt.
Ophæng til vinkelslibere kan laves med patentbånd
Annonce
Tusind tak for alle svarene. Så finder jeg på noget andet.
det er en dårlig ide værktøjet kan nemt falde ned og blive ødelagt jeg vil føle det lidt rodet

PEK

 

Køb aldrig det møg virker ikke

Tazz
Værtøjsmagnet-skinner virker glimrende. Det er aldrig sket for mig i de 10 år jeg har anvendt magnetskinner til værktøj at snavs ikke let kunne fjernes. Og de magnet man køber hos flere firmaer f.eks. Biltema virker fint

Smeden Phi
Den billigste magnet løsning er at købe en ordentlig stak hos Ikeas køkkenafdeling. Vi bruger dem også i entreen til nøgleophæng. Og nej! De påvirker ikke transponderen i fjernbetjeningen til bilen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis