Hegn til geder???

Hej.

Jeg har fundet det her hegn http://skov-vildthegn.dk/priser/
Men der står at der kun skal være en stolpe for hver 5 meter. Kan det godt holde til geder??

På forhånd tak....
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Med mindre dine Geder er på størelse med elefanter, er 5 m. imellem stolperne rigeligt
Det kommer meget an på om det er geder der vil bryde ud. Generelt kan jeg anbefale dig at bruge vildthegn(som også er vist på linket), sætte hegnet på indvendig side af pælene. Jeg ville have mellem 4-7 meter mellem pælene. Jeg har selv får, de går bag et hagn med 4 tråde og 10 meter mellem pælene. De bliver inde, men jeg har en af de kraftigeste spændingsgivere på markedet.

 "mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Hej, ved ikke om du har fået lavet dit hegn men hvis du skal have geder så husk spidse toppe på stolperne eller stødhegn.
De er nogle akrobater sådan nogle geder, se billede (den er altså ikke blevet løftet der op)
Skrevet af Torben1 på 04 okt 2013 23:29
De er nogle akrobater sådan nogle geder, se billede (den er altså ikke blevet løftet der op)
Ja det er ret, en ged søger bevist de høje steder, det ligger bare i dens gener.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis