Hej.
Jeg har en Peugeot 307 SW 2.0.
Den har en raslen fra undervognen der driver mig til vanvid.
Lyder er som hvis 2 plader fra varmeskjoldet sidder tæt og rasler mod hinanden.
Den har fået ny udstødning og jeg har været nede under og kigge mange gange.
Varmeskoldene sidder fast og det er ikke dem der rasler.
Det er når bilen når nogle bestemte omdrejninger det begynder.
Har prøvet at ligge under mens konen gir gas, i frigear selvfølgelig

Men uden held. Jeg kan bare ikke finde det.
Er der nogen der har et råd, eller har prøvet det selv ?
På forhånd tak
The day you quit is the day you lose.