PGO G-Max

Hej alle derude.

Jeg står og har et lille problem med min G-max lige da jeg havde kørt op af indkørslen til til kollegiet begynde den at brokke sig, holder jeg i tomgang og gir gas virker det som om den for,for meget benzin eller luft, og når den lige har kørt et par meter med 5km/t begynder den og tage stille og rolig fat, hvilket har resulteret i at den har mistet ca 20km/t i topfart, og så snart det går op af bakke kører den kun 20km/t,
Den har intet problem med at starte eller noget det er kun når man giver gas, og så selvfølgelig topfarten som jeg har mistet en del af.

håber der er nogle der ude som har en lille ide om hvad der kan være. og forhåbentligt ikke noget dyrt.

Tak på forhånd

Mvh Jesper Kristensen
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke huske, hvordan en G-max karburator er opbygget, men jeg mener der sidder et membran, der styrer gasspjældet. Det kan være en læk i denne membran, eller et stoppet rør til oversiden af membranen.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ja, det dufter vist stærkt af en karburatorrensning, da "maskinen" tilsyneladende kun vil gå på tomgangsdyssen.

Chr: Formoder det er en 50cc og så er det en totakter med en "normal" totakts knallert karburator. Hvis den er bygget fra fabrikken med en større motor er det en firtakt og den sidder der garenteret en af de moderne SU karburatore på.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Okay. må prøve og se om jeg kan finde nogle med noget værktøj og en kompressor da det ikke lige er det jeg har mest af på kollegiet. men mange tak for hjælpen, og så håber jeg det virker, eller vender jeg jo bare tilbage og så må jeg håbe vi kan finde noget andet.

og btw det er en totaks .
Vi vil jo altid gerne have respons på vores forslag. Både når de virker og når de ikke gør. Så kan vi alle blive lidt klogere.

Og UPSsss. Ja, jeg havde en 150 cc 4 takter i tankerne og ikke en 50 cc totakter. Dust happens.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

skal nok give lyd fra mig når jeg har kigget på det, men efter som jeg først har mulighed for at komme til værktøj og det i weekenden. bliver det først lavet der.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis