craftsman lt1000 vil pludselig ikke i autgear

hej
jeg har en craftsman lt1000 slog græs og lige pludselig ku jeg ikke køre forlæns den vil ikke går i fremad gear kun bakke og 2 min sener vil den heller ikke bakke nogen der ku komme en et godt forslag hvad problemet ku være(ny motor for 2 år siden)så håber og ber for den ikke er gået i geargassen håber nogen ku hjælpe
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
den kan godt gå i baggear men fremad vil den ikke
Kender ikke liiige den model men hvis jeg skal hjælpe bliver jeg nok nødt til at spørge om en sådanne "fyr" er med hydrostatisk eller manual gearkasse ?


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
sorry glemte jeg den er hydraulisk modelnr.917.277200 craftsman lt1000
Skrevet af lexmandk på 19 aug 2013 21:58
sorry glemte jeg den er hydraulisk modelnr.917.277200 craftsman lt1000
Ja ok.

En mulighed kunne være at stangtrækket/kablerne, der går fra pedal eller frem/tilbage vælgeren, er kommet ud af justering ved der er et eller andet der har skubbet/hevet i den/dem. En anden mulighed kunne være at befæstigelsen mellem rammen og akslen (hydrostaten) er gået løs så stangen/kablerne er ude af justering. Prøv lige og tjekke for de ting.

Hvis du kan tjekke oliestanden på hydrostaten, bør du gøre dette, og eventuelt efterfylde med den rigtige type olie.  

Så kan jeg ikke rigtig komme på mere lige nu.

Pøj pøj.

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
vil jeg prøve at tjekke de ting og olie til hydrostarteren er det der man fylder olie i den på toppen af motoren eller er det en mere stnes nemlig ikke jeg ku se andet end den ene til at fylde olie på og vare lige et par dage lige være oppe og opereret i foden så står på ben på i et par dage----) men 1000 tak for hjælpen ind til vidre

mvh finn
Annonce
Skrevet af lexmandk på 20 aug 2013 15:59
vil jeg prøve at tjekke de ting og olie til hydrostarteren er det der man fylder olie i den på toppen af motoren eller er det en mere stnes nemlig ikke jeg ku se andet end den ene til at fylde olie på og vare lige et par dage lige være oppe og opereret i foden så står på ben på i et par dage----) men 1000 tak for hjælpen ind til vidre

mvh finn
Nu kender jeg jo ikke lige din model men hydrostaten er betegnelsen på den klump der sidder mellem de to trækkende hjul, så den har intet med motoren at gøre.

Øh hør, har du ikke en brugermanual til din klipper ???


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
nej ingen brugermanual og kan ikke finde den på nettet jeg finder den nok tak for hjælpe
Se din gearkasse sidder imellem dine bagaksler og er trukket af en rem henne fra motoren. For at komme til gearkassen skal du have hele bagtøjet ud temlig besværligt. Selvom det er en hydrostatisk gerkasse der sidder på er den ikke sådan lige til at fylde olie på, faktisk er det lavet alt for billigt og klodset efter min mening.
ja det er meget kompakt må have den op i højden og prøv at se på det.tak fordi ´du brugte lidt tid vil jeg prøve de ting
Hmm, er det ikke den her manual du mangler ?

www.managemylife.com/mmh/owner_manu...917.277200+

Elsker min arbejdshest www.google.dk

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis