Aargh, undskyld. Jeg har helt overset denne tråd.
Der er SÅ mange ting, jeg gerne vil gøre med forummet. TapaTalk er bestemt én af dem. Pt. er vi dog fuldstændig låst (og har været det længe), fordi firmaet bag forummet "Active Modules" blev opkøbt af Dotnetnuke, der laver CMS-platformen, som Lav-det-selv.dk er baseret på. De valgte at købe firmaet og gøre forummodulet til open-source. Spændende udvikling, vil nogen mene, for open-source plejer at være forbundet med noget godt.
Men, men, men. Nu er vi afhængige af, at der er udviklere, som gider bruge deres fritid på - ulønnet - at videreudvikle forummet. Det har vist sig meget svært og udviklingen er derfor gået lidt i stå. Der er kommet en nyere version end dén vi kører med, som lover TapaTalk-understøttelse, men den version er så ustabil, at jeg ikke tør lægge den på.
Det er virkelig ærgerligt. Før i tiden, da vi betalte licenspenge til Active Modules, kom der nye versioner med 2-4 måneders mellemrum.
Længe leve open-source
PS: Så snart den nyeste version kommer i en mere stabil udgave, prøver jeg at opgradere, så vi kan teste TapaTalk.