Vaskemaskine gik i stå efter brun sæbe...

Jeg adskilte og rensede min AEG 76630 Update maskine grundigt. Samlede den og satte en kogevask over med brun sæbe i, for at affedte.
Den startede fint med at vaske en times tid, men gik så i stå, og nu vil den ikke tage vand ind..

Starter jeg et ny program, kører kun pumpen, og fortsat ikke noget vand..
så pumper den lidt tid, og stopper og låser lågen op..

Prøvede trikket med at holde to knapper ind og så dreje programvælgeren. Så åbner den for vandet. Så det er måske en føler der er dårlig?

Kender nogen en beskrivelse af de forskellige tests man kan lave i 'Service Mode'

Nogen forslag til hvad der kan være galt?

Mvh.
Martin


 
Jeg adskilte og rensede min AEG 76630 Update... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Den nemme regel mht. brun sæbe er, at det æder alt organisk, det kommer i forbindelse med, dødt som levende.
Det er en sjov ting at man kalder afætsning for afsyring, for det sker med en af de stærkeste baser i fri handel.
Det virker somom dit problem med maskinen ikke umiddelbart har noget med vasken med brun sæbe at gøre, men dine indlæg tyder på at det skal nok gå.

Her forleden gik en gammel dame skråt over vejen - og næste dag var det regnvejr
Men det var bare her

mvh

 varmetossen

Ja, så fejler den også efter lidt tid, men det kan skyldes at temperaturføleren opdager temperaturen ikke opnås.
Men jeg har netop kørt en vask på koldt program, med varmelegemet koblet fra, og feed-back ledningen forbundet til den ene fase. Så kørte programmet igennem uden problemer :-)

Afventer nyt element fra reservedele.nu


 
Lyder fornuftigt :-)
Nå... manskinen er død!!!

den kørte fint de første par vaske. Så fejlen var varmeelmentet, men så røg lejerne...!

Har købt Simens med i-Dos.

Så jeg har billige reservedele på lager nu, skulle nogen være interesseret...

 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis