Så myldrer folk over på 3% 30 årige lån.

Har før lagt et indlæg om dette. Der må være nogen her der kan give mig forklaring på hvorfor, de vælger de lange løbetider. Har man checket hvor meget ekstra det vil koste om måneden hvis man tog 3% - 20 årig. Det er da også penge i, at afbryde sit forhold til sit kreditselskab efter 20 år eller 10 hvis man har lille restgæld, tænk på alle de renters rente og ikke mindst deres fantastiske evne til at kræve en masse ekstra kroner ind i bidrag. Er det dovenskab, er det dårlig rådgivning fra bank, kreditinstitut eller hvad har afgjort netop dit valg ?. 

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Har før lagt et indlæg om dette. Der må være nogen... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
I perioder med faldende renteniveau kan et 30-årigt lån godt være til bedre kurs, fordi de institutionelle investorer, pensionsselskaber osv, vil sikre sig et højt afkast så længe så længe som muligt. Det er dog ofte marginale differencer.

Alt andet lige ville jeg som ungt menneske forsøge at afvikle så meget gæld som muligt, så hurtigt som muligt.
Der er ingen af os, der ved en disse om, hvor længe man er fit for fight og kan give den en skalle med LDS eller andet arbejde, og så er det rart ikke at skylde alt for meget. Det kan jeg så smerteligt bevidne. Jeg havde faeme ikke regnet med at skulle købe mig til meget hjælp allerede som 66-årig, men er så vældig glad for at jeg KAN, fordi jeg ikke skylder noget nævneværdigt, og ikke umiddelbart havner i en eller anden ghetto, hvor jeg skal ændre levevis osv.
Drop en af de mange årlige ferierejser til Thailand osv og se at banket mest mulig gæld af!!

Med venlig hilsen
ktm

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis