Fornuftig ledhejseport til garagen

Hej forum

Jeg er ved at renovere vores garage lidt, og i den forbindelse ville jeg gerne skifte den gamle træ vippe port ud, med en isoleret alu ledhejse port med automatik.
Der er ingen tvivl om at en port fra lindab eller nassau eller lig. Ville være rigtig godt. Men jeg synes ikke at pengene er til det.
I min søgen rundt på nettet, er jeg faldet over firmaet dørbørsen, som ligger i horsens med fysisk butik. Og nærmere bestemt deres "komplet" tilbud : http://dbonline.dk/porte/ledhejseport-m-automatik/billige-garageporte-tilbud
Prisen på de 5700kr komplet lyder fornuftigt.
Mit spørgsmål er nu om der er nogen der kender til produktet / og eller firmaet ? Eller kan anbefale en port i nogen lunde samme prisklasse ?? Styrringen skal helst kunne kobles på et ledningsført tryk, således at jeg kan få porten ind over min IHC i huset.

Endelig, hvor vigtigt er det at målene passer 100% ? Mit port hul har 1cm til forskel i både højde/ bredde i forhold til dem man kan vælge i mellem.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Hej forum Jeg er ved at renovere... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
SilverLine, hvis du køber porten fra Dørbørsen, kan du så ikke lokkes til at skrive din vurdering. Kvaliteten af materialerne, samlekvaliteten, fiinish osv... Det ville være super fedt - går nemlig selv og lurer på ny port :-)
Forståeligt nok :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis