Vand. Temp føler, til luft? subwoof 1310 9870 09-08-2013 19:02 Hej Et simpelt spørgsmål, kan man bruge en temp. Føler der er beregnet til vand, til at måle temp i luft? Præcise behøver ikke være voldsom, indenfor 5 grader rr fint 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Gert.m 1075 3720 09-08-2013 20:48 uden at have noget videnskabeligt bevis, vil jeg mene at de godt kan. de fleste følere sidder jo i et dykrør og for eks på mit solvarmeanlæg sidder der nogle følere som både anvendes inde i anlæget (i dykrør) og også som rumfølere. mvh Gert Møller ja det kan laves :-
speddy 440 7430 09-08-2013 21:16 Fidusen ved den til vand er at den er vandtæt, så der ikke kommer fugt ind til elektronikken. Derudover kan de det samme. Der kan være et spørgsmål om hvor meget materiale der er udenom. Hvis der er meget, kan det tage lidt længere tid inden føleren reagerer på temperaturændring, men når det er slået igennem, er præcisionen den samme. Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk
subwoof Trådstarter 1310 9870 09-08-2013 21:25 Om det tager nogle minutter er lige gyldigt, men tror måske jeg jeg blot kobler den over tændingen
Chr. 2419 5700 09-08-2013 22:30 Hvad er det for et spændende projekt du har gang i for tiden? Hvis det er til en ladeluftkøler på en motor, så kan jeg godt se, at det er uden betydning med nogle graders afvigelse, men jeg ville være bekymret for trægheden, hvis der er for meget masse der skal varmes op/køles ned. Naturligvis afhængigt af, hvordan den monteres! Chr. Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.