get2net.dk

Hej

Jeg skal sende en mail til en af mine kontakter, han har en mailadresse der slutter med get2net.dk.

Jeg har ladet mig fortælle at get2net er blevet nedlagt, er det rigtigt?.

Jeg bruger selv en yousee forbindelse og som browser har jeg Firefox.

Mvh Finn
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er rigtigt at get2net (Tele2) er lukket, men mail-adresserne med .get2net.dk virker stadig, hvis brugeren holder kontoen aktiv. Jeg har selv en oldgammel get2net.dk og den virker stadig fint.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej Chr

Det er lykkedes mig at få en mail igennem, så nu skal jeg så prøve at vedhæfte nogle billeder. Men tak for svaret.

Jeg havde nemlig fået opfattelsen af at man ikke kunne sende mails til get2net adresser. Jeg er bl. a. webmaster på Rudkøbing Strynø Baadelaug´s hjemmeside, og der er et par af vores medlemmer der har get2net adresser og når vi sender mails ud får vi hver gang en fejlmeddelelse. Endnu engang tak for svaret.

Mvh Finn
Hej Finn.

Telenor, som vist er dem der efterhånden har overtaget get2net.dk (der har været mange ejere siden Tele2 oprettede get2net) vil gerne af med de gamle mailadresser. Da jeg for en del år siden spurgte dem til, hvor længe man kunne beholde sin mailadressse fik jeg at vide, at så længe man holder den aktiv, det vil sige tømmer den mindst hver tredie måned, så holder de den i live.
DE adresser, hvor du får en fejlmelding er antageligt lukket ned fordi brugeren ikke har været inde på dem i lang tid. I og med at en mailadresse er gratis at have er der sikkert ikke mange der gør noget aktivt for at lukke dem de ikke har brug for.

Chr

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Hej Chr

Takker for svaret, så blev jeg så klog. Det er jo nok forklaringen på at jeg ikke kan sende til de af vores medlemmer der har get2net adresse.

Hav en god søndag.
mvh Finn
sonofon er også opkøbt af telenor. tele2. er også med i opkøbet.

sonofon. (gsm netværk) mobiltelefon virksomhed.! hvor blant andet
nokia 2110 er med.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis