Peugeot 206 cc 2003 Badly 1 8400 08-08-2013 10:31 Hej der. Jeg har et problem med airbaglampen, Passagererairbagen har været koblet fra og siden har den meldt airbagfejl, Er der mon nogen derude der har været ude for noget lign. og har fået det løst? 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Allan-D 53 9000 14-08-2013 11:40 Hvis det er noget med airbagen, vil jeg anbefale at du kører på et rigtigt værksted med det. Det er ikke noget at stå og fifle med der hjemme
torp123 25 6400 14-08-2013 12:01 Hejsa Prøv lige at motionere nøgleafbryderen lidt, det plejer at få den på bedre tanker. Det er jo ikke just den funktion der bliver brugt mest, men den er rar at have. /Morten <p>PS:Huller i ozonlaget er intet problem, gaffatape er opfundet!</p>
teknek 12 4100 14-08-2013 19:19 Som Torp siger prøv lidt med nøglen. Hvis det ikke virker, så ville jeg nok køre på værksted. Det er nok føleren den er gal med Vinduespudser Borup Rengøring Sjælland