Peugeot 206 cc 2003

Hej der.
Jeg har et problem med airbaglampen,
Passagererairbagen har været koblet fra og siden har den meldt airbagfejl,
Er der mon nogen derude der har været ude for noget lign. og har fået det løst?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er noget med airbagen, vil jeg anbefale at du kører på et rigtigt værksted med det. Det er ikke noget at stå og fifle med der hjemme
Hejsa

Prøv lige at motionere nøgleafbryderen lidt, det plejer at få den på bedre tanker.

Det er jo ikke just den funktion der bliver brugt mest, men den er rar at have.

/Morten

<p>PS:Huller i ozonlaget er intet problem, gaffatape er opfundet!</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis