Hjælp til trailer

Ved ikke om det er ok at skrive her men vi prøver.

Jeg har være så heldig at få en stor lukket trailer billigt men der er jo lige lidt .


Der har være klistermærke på den og selv om de er tage væk kan man stadig skimte hvad der er være skrevet , er der en mulighed for at få det væk .


Ham der har haft den før har også være så flink at sætte et par skruer i den og bolte et par hyller fast , tror der er 5 små huller hvordan kan man lukke dem pænt igen , der er også 5 6 huller i gulvet men det bare en træplade så dem ville jeg bare lukke med silikone


Alt hjælp og ideer er velkommen
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
En gang let slibende polermiddel, har du en polermaskine letter det arbejdet, så kan du nok få den fin igen, afslut med en gang voks til slut.
Slibemidler og voks til både er velegnet, da din trailer overbygning jo nok er glasfiber.

Er hullerne små, kan du lukke dem med gelcoat spartel, findes i forskellig farve, så der skal ikke male efterfølgende.
http://
biltema.dk/da/Bat/Kemikalier/Polyester-og-Epoxy/Gelcoatspartelmasse-36079/
Har set man kan købe et gummi værktøj til at spænde i boremaskinen, som er specielt udviklet til formålet.

Hvis hullerne ikke er for store kan du "luse dem ud" ved at lave en prop der passer & lime dem i med noget vandfast lim. (men ellers er det jo da godt at vandet kan løbe ud igen.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også