Flise tæt på dør - kan det gå?

Hej

https://docs.google.com/file/d/0B6z...sp=sharing

Hvis I ser dette billede kan I måske fornemme at flisen er meget tæt på døren, og der kommer også en "skrabe" lyd når man åbner døren. Dog uden at det overhoved er besværligt at åbne døren.

Spørgsmålet er om vi bliver nødt til at fjerne de eksisterende fliser for at putte nye fliser op, eller om I godt vil mene det kan gå.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis der ligefrem kommer en skrabelyd når i åbner døren så siger det jo nærmest sig selv. Så nej det går ikke. Fliselimen fylderyderligere 3-4 mm. og der skal være lidt luft ned til gulvet. Døren kan godt sætte sig lidt med tiden
og så er det faktisk rart hvis der også er plads til støvsugerledningen mellem dør og gulv så den ikke hele tiden kommer i klemme.
Jeg har en dør hvor der kun er 1 cm. Der sker det tit og det er rigtig træls for det skraber også malingen af døren
Mvh. Carsten
Du kunne måske også hæve døren, men det skal være en del, for som Carsten skriver, så fylder fliseklæberen også lidt...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også