Hvad er bygherrerådgivning helt præcist?

Hej lav-det-selv.dk

Nu har jeg forsøgt at google på livet løs - og synes ikke rigtig, at jeg finder noget jeg kan bruge.

Derfor håber jeg I kan hjælpe mig lidt.

Jeg søger svar på, hvad bygherrerådgivning helt konkret er? 
Og hvis I har nogle relevante links, så må I meget gerne dele dem med mig.

Mvh

BedreByg.dk - et website omhandlende byggeri, vedvarende energi og lignende. Kig ind og læs bl.a. om strømpeforing og brolægning. Vi ses!
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen det er "bygherre" + "rådgivning" dvs. formodentlig et arkitekt eller ingeniørvirsomhed som skal/vil rådgive dig igennem byggeriets faser.
Hvad er det i forbindelse med ?
Kort fortalt kan det siges, a du som bygherre køber en ydelse og som entreprenør/projekterende, sælger du en ydelse. Såfremt du som bygherre har brug for rådgivning til at varetage dine interesser gennem projektfase og udførelse, kan du få kyndig vejledning hos en bygherrerrådgiver, som altså er en part der varetager købers interesser.

Indholdet i rådgiverydelsen vil typisk være som skrevet i abr89:
http://www.voldgift.dk/regler/abr-89.htm

Certificeret Statiker

Tusind tak for svar :-)

StenKrog: Det er i forbindelse med en artikel, hvor jeg på en letforståelig måde skal forklare, hvad bygherrerådgivning er samt hvilke fordele, der er forbundet med det.

BedreByg.dk - et website omhandlende byggeri, vedvarende energi og lignende. Kig ind og læs bl.a. om strømpeforing og brolægning. Vi ses!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis