Åg

Er der nogen, der ved om man i dag kan købe et gammeldags åg??
Gamle, antikke duer nok ikke, da det skal kunne bære minimum 2 x 25 kg.

Med venlig hilsen
ktm

Er der nogen, der ved om man i dag kan købe et... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Åget skal bl.a. bruges til at bære gryderne frem til spisebordet, så det skulle udelukke at rage dem af komfuret!
Det vigtigste er, at det skal være for lille, til at jeg kan bruge det

Når vi er på camping, skal der bæres vand til vognen og affaldsvand bæres fra, og der forestillede jeg mig, at hun kunne klare det lidt kvikkere end nu.
Ligeledes skal det bruges til at bære 25 kg. sække med træpiller ind til fyret. Så kan hun tage 2 ad gangen i stedet for en enkelt på nakken som nu.

Med venlig hilsen
ktm

Hej.
Jeg vil godt aspirere til en positiv omtale fra din kone.
Under afløbet fra campingsvovnen sætter du en spand uden bund. Det sparer mange skridt. 

mvh

varmetossen

Skrevet af Klaus Lundstedt på 06 aug 2013 20:23
Hej.
Jeg vil godt aspirere til en positiv omtale fra din kone.
Under afløbet fra campingsvovnen sætter du en spand uden bund. Det sparer mange skridt. 

mvh

Joh, men er det ikke lidt politisk ukorrekt?
På sådan lidt uautoriserede camps, er det sket, at jeg er kommet til at få sat beholderen en kende forkert. Det kan jo smutte, det skidt og helt galt er det, hvis jeg i nattens mulm og mørke har ladet det kurfyrstelige gå omme i hækken!!

Med venlig hilsen
ktm

Hej.
Man skal lige vurdere hældningen, hvis det er lerjord, og den anslåede mængde.

Værste tilfælde, jeg har set var en Italiensk autocamper, der parkerede over kloaken, tappede motorolien af, hældte nyt på, og kørte ud efter en højrøstet samtale med campingfatter

mvh

varmetossen

Skrevet af ktm på 06 aug 2013 16:17

Når vi er på camping, skal der bæres vand til vognen og affaldsvand bæres fra, og der forestillede jeg mig, at hun kunne klare det lidt kvikkere end nu.
Ligeledes skal det bruges til at bære 25 kg. sække med træpiller ind til fyret. Så kan hun tage 2 ad gangen i stedet for en enkelt på nakken som nu.

Kvinder er nu også mere dekorative, når de går i knæ end når de vandre med bøjet hoved.

Med to gange 25 kg træpiller på slæb vil det også være svært for hende at påstå, at der er lukket for det varme vand.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis