Spartling af gulv i garage - hvem ved noget ??

Hej med jer alle..

Jeg har et garage gulv der ikke er helt plant og derfor kan der samles noget vand under bilen.
Det er et støbt betongulv, med isolering under lavet helt som et gulv i et alm hus. Der er dog ikke noget slidlag.
Hvad skal jeg gøre for at vælge den bedste og mest holdbare løsning på problemet med lunkerne. Skla jeg slibe gulvet så det bliver plant med et svagt fald mod portene eller skal jeg spartle gulvet op og hvis jeg skal spartle, hvad type skal det så være ??
Hvem har erfaringer ??? Vil spartlingen kunne holde, er vedhæftningen god nok eller risikerer man at sprtlingen krakkelerer og slipper betonen.
Jeg høre meget gerne nærmere.

Venligst Njord

[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af njord (den 14-01-2002).]

MVH Njord
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hr. Njord
Du skal gå i Silvan og lufte dit problem. De sælger et betonprodukt som i teorien kan løse dit problem. Det er et superflydende betonprodukt man hælder udover det eksisterende gulv - det lægger sig i vatter. Jeg har ikke selv erfaring med produktet, men en bekendt af mig har fortalt at det virker imponerende. Pøj-pøj!
Hej "undergravende ven"

Jeg har besluttet mig for at få en afslibning da det ikke giver nogen form for problem med vedhæftning. Hvis det ikke holder pænt i længden, så finder jeg nogle 2. eller 3. sorterings fliser af god kvalitet og lægger et klinkegulv i garagen. At lægge et klinkegulv er ikke specielt besværligt, men det koster selvfølgeligt lidt, so "fruen" skal nok ikke med på indkøb den dag !!!!

wink smile wink smile wink

------------------
smile wink Venligst Njord wink smile

MVH Njord
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også