Gulvspånplader på uopvarmet loft

Hej alle

Jeg har et stort loft som jeg gerne vil sætte i stand over tid og inddrage til bar og hobbyrum senere.

Jeg har fået isoleret ned til stuen med papiruld og jeg vil nu have lagt noget gulv til opbevaring, men jeg har lige et par spørgsmål inden jeg går i gang.

Kan jeg godt ligge gulvspånplader når loftet er uopvarmet eller skal det være noget der kan holde til fugt??

Skal der være fugtspær mellem strøer og gulvspånplader?

Er der andre ting som jeg umildbart skal være opmærksom på med sådan et projekt??

Jeg forventer at isolere resten inden for det næste år og får varme derop når det er gjort.

Mvh
Jimmi
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej jeg har prøvet at lave et gang areal oppe på mit uopvarmet loft, det var også gulvspånplader, selv om de var lagt flydende gled de fra hinanden, prøvede at fast gøre dem det hjalp heller ikke. Så vent indtil du får isoleret. Og de knækkede iøvrigt også i fer og not

 

Takker for svaret.

Hvor lang tid havde du med liggende. Jeg regner kun med at have mine liggende et års tid inden jeg isolere helt.

Det ser også ud til at der er forskel på gulvspånplader for novapan skriver på deres hjemmeside at deres plader godt kan holde til at ligge i uopvarmet lokaler. http://www.novopan.dk/Udførelse-45.aspx

Ja de lå pænt i et år måske også 2. Og det var de billige fra jem og fix, om det er de samme eller et andet kineser produkt ved jeg ikke

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis