Reperation/genoppudsning af leca væg

Halløj i sommervarmen

Jeg har en garage som jeg er ved at ligge nyt tag på. Da jeg har fjernet hele toppen, har det været umuligt at undgå at nogen af inder-leca blokkene har løsnet sig/revnet.

Som det fremgår på linket neden under, er det de to øverste skift, som jeg skal have sat fast igen, hvad skal jeg bruge til det ?

Til slut vil jeg gerne pudse væggene op, da de er meget medtaget/grimme/revnede og hullede. Hvad vil i anbefale at jeg benytter til det ?

Billede af leca væg

Håber på lidt svar :-)

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Halløj i sommervarmen Jeg har en garage som jeg... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Kom lige til at tænke på noget. Ville det være helt hen i vejret at benytte skalcem s2000 farvet vandskurringsmørtel til at klare opgaven ? Væggene er jo forholdvis lige, de trænger bare til at opfriskning, så div. Huller mm forsvinder. Og skal alligevel males efterfølgende. Eller er jeg helt galt på den ??

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Det er jo et dyrt produkt, så hvis du skal bruge det vil jeg anbefale du gør det rigtigt - Evt rigtig netpuds. Det bliver heller ikke billigere af at du efterfølgende maler på det. s2000 fås i mange farver, så hvorfor bruge tid og penge på at male det ?

Helt tosset bliver det hvis du ikke bruger den rigtige maling. S2000 er diffusions åbent produkt, så kunne det da lige passe at male det over med en gang billig plastikmaling.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det jeg mente, var at jeg så efterfølgende ved brug af s2000 slap for at male. Men det er måske et dårligt valg ifht. Bakkemørtel og cement og efterfølgende maling ?

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også