udskiftning af vandvarmer

Nu har vi boet i vores kære hus i snart 3 år og vi har aldrig rigtigt tænkt over det der med at spare lidt , nu vel vi har da et par sparepære.og fået skifte vinduer osv .

Men her det sidste stykke tid har vi tænkt lidt over det og opvaskmaskinen er blevet udskifte med en a+ og vores køleskab blev udskifte sidste uge med et a+ men da vi var ude og skulle købe et nyt blev jeg nået overrasket over det var 17 år gamlet og nok en rigtigt strømsluger.

det gav lidt stof til eftertanke og kunne se vores vandvarmer også er en gamle svend.

Ville der være nået at hente ved at udskifte den eller måske skifte over til sådan en gennemløber eller hvad de hedder vi har fjernvarme men det er IKKE billigt ca 600 kr pa meter



5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det var ikke mange
Hej
Prøv at se på Metrotherms hjemmeside, type 6440
Eller direkte på dit foto, hvor der med store bokstaver står "Varmeveksler"

Det er vist ikke meget strøm din varmtvandsbeholder bruger, da dit varmt vand bliver opvarmet med fjernvarmen, og ikke strøm!

Din tanke var eller god nok.

Venlig hilsen
gsh
Får jeg så en besparelser ved at udskifte til en ny model
Jeg vil anbefale dig at kontakte en vvs mand M/K  der kan komme ud og kigge på din indstalation inden du får lavet noget som helst. Du må ( så vidt jeg ved ) ikke selv rode med fjernvarme indstalationen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis