Hvordan får jeg kolde sprøde Hattingflutes

Jeg har valgt den nemme løsning idag, jeg har købt 50 stk store miniflutes fra Hatting ( underligt navn, store miniflutes) som jeg skal have med på kanotur, de skal bruges til frokost hvor der er smør selv sandwich for alle deltagerene, men hvordan får jeg de her flutes mest lækker, når jeg ikke kan varme dem på stedet.
Mange hilsner
Johnny
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.
Du må ud i vildmarken og øve dig lidt - subsidiert et hjørne i haven hvor du kan tænde bål. Den simple måde er at stikke tynde pinde i giflerne og varme dem over et bål, der stort set kun er gløder tilbage i, á'la snobrød.
I gamle dage skruede vi kølergitteret af den gamle LandRover og smed det ind i bålet så den værste galvanisering blev brændt af. Når bålet så var brændt ned, blev gitteret stavlet op på tre sten og brødet lagt på.
 Du kan også vælge at medbringe risten fra grillen eller ovnen

Vi har i 40 år brugt en primus som komfur på ferie. Gas kan anvendes ved udvisning af omhu og forsigtighed. Men her er vi ovre i religion, der har forårsaget krige

Så I er ikke henvist til kedelige, optøede stykker morgenbrød.

mvh

 varmetossen

Giv dem alle en god tur i ovnen, før i tager afsted, så de bliver godt sprøde, så er den vel klaret
hvis de skal smøres hjemmefra kan det ikke lade sig gøre. men hvis du smider dem i en god varm ovn 150 g varmluft, lægger dem i en kurv med et viskestykke over, bliver de fine. ligesom rundstykker der har ligget til frokost.

 Vær mod andre, som du ønsker, de er mod dig.
Kok og Havenørd.
Jeg takker for inputtene, kanoturen gik fint og jeg gjorde faktisk som du beskrev Henrik og de blev okay.
Mvh
Johnny
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis