Nye vinduer/døre Træ/alu

Hej,

Skal til at bestille nye vinduer/døre i træ/alu. Jeg har fået et rigtigt godt tilbud fra JNA vinduer. Der er mange blandede anmeldelser, men tjekker man op på trustpilot.dk, så ligger de meget højt i anmeldelserne.

Jeg søger lidt nogle andre som har fået træ/alu vinduer/døre fra JNA som kan fortælle mig om de har gode/dårlige erfaringer.

Ellers er jeg tilbøjelig til at benytte mig af Outline i stedet for. Hvad siger folket ?

Mvh
Patrick

Mvh
Patrick
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Patrick

Jeg står i præcis samme situation og har også fået et fornuftigt tilbud fra JNA. Men jeg har også læst de lidt blandede anmeldelser, så vi kørte en tur til Randers for at se deres udstilling. Vi var ikke specielt imponerede over finishen. Bl.a. var alu'en fuget nogle steder i smigene og andre steder gabte de. Deres udluftningsventiler var heller ikke særligt elegante, i forhold til fx Rationel, som var noget mere diskrete.
Jeg tror ikke vi vælger JNA. Vi afventer stadig pris fra Rationel og Outrup, men der skal være ret stor prisforskel før vi vil overveje JNA.

MVH
Dennis

 

Outrup og Outline er jo væsentligt bedre vinduer end JNA og Rationel, så ville forvente en højere pris her.
jeg købte et parti vinduer fra JNA i 2001 til mit sommerhus - både standard mål og nogle special trekantede gavl vinduer og et par terrasse døre. - det var godt nok "kun" træ og ikke træ/alu som tråd starter spørger til.

Min personlige erfaring med JNA er kun gode - produkterne blev leveret som aftalt, de er super fine og af god kvalitet - de er 12 år gamle nu og ser stadig ud som nye - skulle jeg bestille vinduer igen ville jeg helt sikker spørge JNA igen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis