Hej,
Min vens leasede bimmer har fået en lille uheldig bule i kofangeren, jf. billedet. Vi er bange for at BMW-forhandleren vil tage en masse penge ved tilbageleveringen. Hvordan kan sådan noget laves? Indfarvede kofangere er vel af plastik og kan vel godt repareres? med "udretning" eller med "fyld" og derefter lakering?
kh. hilsen Mr. GDS 0