"Væg" mellem walk-in skab og soveværelse

Hej,

Jeg er i gang med at (forsøge at) lave et walk-in skab, som på tegningen herunder.

Der er tale om tre skabe med forskellig størrelse og to bøjlestænger. Der skal ikke lukkes af mellem det forreste skab og vinduet og der er cirka 80 cm. mellem skabet og vinduet. Min udfordring er, at skabene ud mod soveværelset ikke er specielt pæne. Hvis jeg vælger nogle dyrere skabe, så der stadig skulle gøres noget ved bagsiden. Derfor vil jeg høre om I har en ide til hvordan jeg kan lave en "væg" bagpå skabene? De to skabe er 125 cm. brede og 236 cm. høje. Tanken er at den skal følge væggen og så vil jeg forlænge fodlisten. Der er ikke så meget plads ud i rummet pga. døren, men hvis der er nogen der har nogle alternativer i form af noget opbevaring/pynt der kan sættes op i stedet for / sammen med væggen, så er forslag også mere end velkommen

Væggene er spartlede og hvidmallerede og ser ud ligesom nedenstående. Bemærk, at billedet er fra et af de andre huse og derfor passer målene ikke 100 % i forhold til tegningen ovenover.



På forhånd tak.

Hilsen Henrik

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
en blød masonit plade .beklædt med noget stof efter eget valg. skruet fast på bagsiden af skabene , det vil udgøre en stor opslagstavle som kan dekoreres med billeder eller lige hvad man har lyst til

en anden ide kunne være at sætte to skabe mere. sådan at du får skabe ind mod soveværelset også

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Hmm.., det var ikke nogen dårlig ide med billederne. Jeg tror dog det vil virke underligt, da jeg ikke regner med at der skal hænge så meget på væggene i resten af soveværelset og så vil det virke som meget med en stor væg med billeder og andet gøgl. Ideen er dog ikke helt død endnu og jeg vil lige tænke over det.

Skabene har jeg også tænkt på. Jeg er bare bange for, at de kommer til at stikke for langt ud i soveværelset i forhold til døren.

Dog nogle rigtig gode ideer, som jeg vil tænke videre over; tak Rolias.

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
du kan jo også sætte en gibsvæg op , det ville være et oplagt sted til fladskærmen

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også