Refleks ovn

Hejsa alle..
Jeg har besluttet at finde en brugt refleks ovn med "gris" til montage i min  motorbåd. Det skal være en af de mindre modeller. Nogen her inde der ligger inde med sådan en.. Skorsten søges også til den.. Smid en besked hvis du ligge índe med en du vil af med ;-)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er nok større chancer for gevindst på DBA eller G&G
Hej.
Jeg har sådan en, jeg har brugt for år tilbage. Den ser intakt ud og er ikke brændt i stykker indvendig. Regner med at afprøve den i løbet af dagen.
Men har du helt gennemtænkt projektet. Det er fine og klassiske ovne, men bestemt ikke økonomiske, og kan være temperamentsfulde at omgås.

mvh

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis