For et par år siden købte jeg en brugt ratpumpe af mærket Servi. Jeg har netop haft den adskilt, renset og samlet igen, og den er i fin form.
Tanken er, at ratpumpen skal indgå i den eksisterende hydrauliske styring i min båd, således at jeg kan styre båden fra to positioner. Servi pumpen adskiller sig imidlertid fra min nuværende Tenfjord-pumpe, som kun har to forskruninger på bagsiden af pumpehuset til montering af slangerne.
Servi-pumpen har derimod to ekstra forskruninger, hvis funktion jeg ikke lige kan gennemskue. Er der nogen, der har et bud.
Mvh
Flemming
Meget kan svejses med pind!