Beryggerselementer på gulv med hældning?

Hej alle

Jeg vil gerne have bryggerselementer i vores bryggers.

Jeg er så i tvivl om hvordan det skal gøres når der er rist og hældning i gulvet.

Jeg vil gerne have bryggerselementer fra bryggersdøren og over til væggen hvor vaskemaskinen står, så jeg kan gemme de grimme rør væk. Hvad gør man med risten? gemmes den under skabet?
Hvordan gør man med skabene på det skæve gulv?

Nogen ideer?


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du laver en sokkel ligesom til køkkener og vatter denne ud.

F.eks.

Et stykke spånplade på 100 mm i bredden. klodses op i vatter & brug en blyant på en egnet klods, på den måde laves en streg at skære efter.

Dette gentages nogle gange, afhængig efter skabets længde.

Håber du forstår hvad jeg mener.  

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Eller du montere små korte justérbare ben under dine elementer på gulvet, det har jeg i mit bryggers fordi at der er en afløbsrist inden under skabet. Når benene er justérbare er det selvfølgelig ikke noget problem med faldet på gulvet...

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Wezio. Har du så bare lukket risten helt under skabet, så den ikke bruges mere? Må man se hvordan dit brygges ser ud?

Skrevet af Mpelit på 20 jul 2013 23:40
Wezio. Har du så bare lukket risten helt under skabet, så den ikke bruges mere? Må man se hvordan dit brygges ser ud?


Nej, afløbsristen er fortsat "aktiv", så skulle der komme vand på bryggersgulvet (fx fra vaskemaskinen), så kan vandet komme væk. Og jeg har mulighed for komme til risten under elementet.

Jeg kender ikke lovgivningen på området, men jeg tvivler på at du må lukke en afløbsrist inde bag en køkkensokkel. Der er jo en grund til at den er der!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Wezio. Jamen så må jeg gøre det sådan. Kan du lægge et billede op med hvordan du har lavet skabet over risten? Helst med åbne låger
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis