Betongulv - what to do?

Hej alle LDS'ere.

Endnu en gang har jeg brug for Jeres ekspertise. Jeg har banket mine gulvklinker op i min "hall", der skal være et Alloc gulv ligesom i resten af huset. 
Klinkerne var møg skæve og mange var knækkede, så op måtte de. Men nu mangler jeg jo ca en centimeter, i forhold til de opstødende rum. Ligeledes er der jo en del huller efter min hærgen. 
Beton kan vel ikke holde ovenpå det eksisterende? - skal det hele bankes op, eller hvordan for jeg en cm mere på og rettet op?

Tak...



Huset købt - renovering påbegyndt.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Umiddelbart tænker jeg, at det ville være ideelt om du gav gulvet en gang selvnivellerende gulvspartelmasse?

Så kan du få hævet gulvet den ene centimeter og du får en fuldstændig plan overflade til dit Alloc gulv!

Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

Du kan da sagtens lægge 1 cm slidlag oven på betonen - du skal sørge for at den gamle beton er ren og støvfri og godt fugtet inden du lægger det på. Hold det fugtigt mens det hærder for at undgå svindrevner.

Selvnivellerende gulvspartel kan naturligvis også anvendes som Wezio skriver - men med 1 cm skal der anvendes meget - og det er ikke ligefrem gratis

Hjemmebrygger af specialøl og vin " Bjergbryg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis