Nybegynder - motorbåd

Hej folkens.
Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp indenfor motorbåde. 
Jeg har tænkt mig at købe en lille motorbåd (4-6m), som kan bruges i fritiden til at sejle ud på øresund for at fiske eller bare hygge.(eller en lille fiskerjolle med en motor)
Er der nogle krav for hvor gammel man skal være? 
Har været inde på søfartsstyrelsen og læst, og som jeg forstod det er der ikke rigtigt nogle krav for motorbåde under 15m, andet end at en Duelighedsprøve kan anbefales?
Ville meget gerne vide hvordan det foregår og om jeg sådan set bare kan købe en en båd, registrerer den og betale for en parkeringsplads ved havnen? eller? 
På forhånd Tak.
Hej folkens. Jeg kunne godt tænke mig noget hjælp... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Håndværkeren på 28 jul 2013 12:05
Ikke så vidt jeg kan se, det snyder det agterspejl men jeg tror det blot er malet.
Og ja det ser lidt underligt ud der hvor dørken skulle befinde sig, Seigeren er født med dobbelt bund, måske der har været trængt vand ind ?

Ja det har du nok ret i

Den nye bund der er sat i, har en noget mystisk plast kant rundt.

Skrevet af Håndværkeren på 28 jul 2013 12:05
Ikke så vidt jeg kan se, det snyder det agterspejl men jeg tror det blot er malet.
Og ja det ser lidt underligt ud der hvor dørken skulle befinde sig, Seigeren er født med dobbelt bund, måske der har været trængt vand ind ?
Kunne forestille mig, den engang har lagt og fået "tæsk" op af en stensætning ?

Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også