Ohøj
Jeg har lige købt et spritkomfur. På baadservice.dk kan man købe et "Origo 3000" for 1245 kr. Varen er afbilledet med et origo 3000 billede og teksten siger origo 3000.
Da jeg kommer hjem tjekker jeg lige endnu engang på æsken: Cookmate 3100
Ringer derud og får at vide at det er det samme komfur. Min holdning er at cookmate er en billig kinakopi af et svensk produkt hvor patentet er udløbet. Ifølge lynettes bådservice er det samme komfur alle watskiforhandlere sælger som et Origo.
Komfuret ser ok ud, men jeg vil have hvad jeg betaler for. Nogen kendskab til origo versus cookmate?
Mvh Jakob
Tidligere både: Bandholm 26, wiking 21