Græsplæne omlægges til bed

Jeg har ca 3000m2 fin flad græsplæne jeg gerne vil have omdannet til en skyggefuld have, og ja jeg ved godt det kommer til at tage lang tid. Det er selvføgelig ikke det hele der skal omlægges men lad os bare sige 2000m2, hvordan griber jeg det så smartest an, set i lyset af at hvsi jeg bare fræser det op og planter til, vil de næste 5-7 år vel blive et sandt helvede, hvis man gene vil lave andet om sommeren end at gå og luge ukrudt.
Jeg har ca 3000m2 fin flad græsplæne jeg gerne vil... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det kunne du sikkert, jeg tror dog at græsset vil kvæle spirene. Og når du skriver bar jord, så er det altså ikke lang tid den vil være bar hvis du ikke arbejder jorden op mindst en gang om måneden, så vil det hurtigt blive en ukrudts mark i stedet for. Og som der også bliver skrevet, så lav et bed ad gangen så har du mere styr på tingene. Det tager mange år at få en flot have, med mindre man har for mange penge så der kan komme anlægs gartnere ind over. Du har jo nok set nogle af de udsendelser hvor et hold kommer og renser ud og anlægger en komplet have på ingen tid, men det koster altså kassen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis