Gode råd om havemøbler

Hej fælles have entusiaster,

Jeg er for tiden i gang med at lede efter havemøbler, som det sidste spadestik i færdiggørelsens processen af vores drømme have.

Vi købte hus sidste år og brugte det meste af sommeren sidste år på at fjerne alt ukrudten, sået græs og bygget terase.
I år har vi så fået sået grønsager, fruget og urter. Som har hjulpet med at pynte vores have og har gjort den mere indbydende.

Vi havde for nyligt købt et havemøbelsæt /havespisebord sæt hos Havemekka.dk til en god pris. Fandt desuden også en del andre havemøbler der, som er kommet til at ligge højt på vores ønskeliste.

Mit spørgsmåle for jer derude er om i kender til lignende sider, med gode tilbud på havemøbler. Jeg bruger oftest havemekka, da de ofte har tilbud og et enormt havemøbel sortiment. Desuden var det også en af de online havemøbel forhandlere som jeg fandt, der havde de bedste priser. Men hvis i har nogen foreslag til andre billige havemøbel sider, så skal i være velkommen til at skrive en lille kommentar


Henriette Nielsen

Min haveblog: NemOgSmukHave

Hej fælles have entusiaster, Jeg er for tiden i... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af HenrietteNielsen på 13 aug 2013 04:55
Hej Gutter,

..... Ser ikke noget galt i at jeg har fået en god service af dem og giver det tilbage i form af gratis reklame. Ser det mere som at give karma tilbage til nogen der har behandlet mig godt....... 

kærligste hilsner
Henriette

Det er lige præcis her du tager fuldstændig fejl.
Det er, hvad vi andre kalder nassereklame, og det måsen man ikke.
Hvad blive det næste. Skulle jeg som gammel sømand linke til alle de steder har fået en tilfredsstillende behandling?
Så skulle jeg fylde min signatur med anprisninger af bordeller.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Ok.. Ved godt at det her kan komme som et lidt surt opstød.!

Men hvorfor må jeg ikke det?
Burde jeg ikke være herre over min egen brugerprofil?
Hvorfor må jeg ikke dele mine oplevelser med andre?
Du skal være velkommen til at dele dine låmmer interesser. Folk må vel linke til hvad de vil og folk må vel selv bestemme hvad de vil klikke på. Jeg tvinger dig ikke til at klikke på mit link, ligesom jeg heller ikke tvinger dig til at læse min blog eller mit forum oplæg!

Synes min tråd er kommet lidt ud af sporet. Jeg oprettede denne tråd fordi jeg gerne vil finde alternativer til handel af online havemøbler, gennem andres bruger oplevelser. Hvor jeg samtidig kommer med min egen oplevelser og deler til folk med samme interesse.

Henriette Nielsen

Min haveblog: NemOgSmukHave

Du må ikke reklamere, da det står i ordensreglerne for denne side, at du ikke må.

Den lidt længere forklaring er, at der på siden her meget ofte komme indlæg fra personer, som lovpriser et produkt eller en hjemmeside. Problemet er bare, at der er ingen som ved, om personen er bagmanden bag produktet/hjemmesiden, eller om det er en reel bruger/kunde.

Som i tilfældet med dig. Vi kan ikke vide, som du rent faktisk har købt noget hos firmaet, eller om du er ansat i firmaet. Så vi ved ikke om du er meget glad for havesiden fordi du har købt noget der, eller om du er en presset forretningsdrivende, som ikke vil betale for reklamer, og derfor udgiver sig for at være en glad kunde. Det sidste oplever vi gang på gang her inde.

Derfor er reglerne, at man ikke må reklamere!

Læs http://www.lav-det-selv.dk/OmLDS/Ordensregler punkt 7.
Supplerende til Jenshøjs fine forklaring:

Siden her drives af frivillige kræfter, som laver et godt stykke uegennyttigt arbejde uden vederlag for at vi kan have et godt sted at udveksle erfaringer.

Denne frivillige og ulønnede indsats skal ikke bruges til at reklamere for kommercielle hjemmesider og forretninger. Når nogen gør det kalder jeg og andre herinde det "at nasse". Der bryder vi os ikke så meget om.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 

Denne frivillige og ulønnede indsats skal ikke bruges til at reklamere for kommercielle hjemmesider og forretninger. Når nogen gør det kalder jeg og andre herinde det "at nasse". Der bryder vi os ikke så meget om. 

Nemlig - det er hørt og det er derfor at vi alle holder justits med forummet så de der frivilligt holder LDS kørende  IKKE  skal spilde tid på det.
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
Annonce
Hej Gutter,

Det var jeg ikke klar over og som man oftest gør, så springer man nogen gange reglerne over.
Men det er vel stadig ok at jeg linker til min blog ikke?

Som jeg nævnte var linkningen simpelthen bare fordi jeg synes at havemekka.dk er/var en god forretning, hvor jeg kunne købe online havemøbler og vil foreslå den til andre. Ligesom jeg forventede at andre ville anbefale mig lignende sider, gennem deres personlige brugeroplevelser og uddybelse heraf. Jeg forguder eller loverpriser altså ikke havemekka, synes bare det er et fint sted at købe mine havemøbler, og det er hvad jeg har gjort so far.

Jeg tager mine ord i mig, og håber i kan tilgive min uvidenhed
Men igen for at holde forum tråden på rette spore igen, så skal i være velkommen til at anbefale nogen gode sider hvor man kan finde havemøbler, hegn, træ, blomster og planter, ja kort sagt alt have relaterede. Enten webshops eller bare fora for inspiration.

Henriette Nielsen

Min haveblog: NemOgSmukHave

Hej.
Nu er det LAVDETSELV du er kommet ind på, og det går langt overvejende ud på at få løsninger frem på hverdagens opståede problemer.
Du kan nok finde et sted at anbringe dine links.
Jeg ved godt, der har været indkøbslinks, men så har det mest været værktøj eller materiel.
God vind.

mvh

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis