Blev min tråd slettet ?!? ByggerOm 47 8700 11-07-2013 08:30 Hej. Jeg havde oprettet tråden " Så blev vores firma snydt igen " Men nu er den væk ? Gad vide om det er en fejl, eller .. 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Wezio 1797 4040 11-07-2013 08:35 Hej ByggerOm, Nej det er ikke en fejl. Din tråd blev slettet. Admin annoncerede i tråden at den ville blive slettet inden for en kort tid, da sitet er et Lav-Det-Selv site og dette her handlede om et mellemværende i mellem din virksomhed og de lejere der lejede dine lokaler. Havde det drejet sig om en leverandør af byggematerialer der havde snydt, var sagen relevant for sitet. Dette var hvad han skrev... God dag. Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk
ByggerOm Trådstarter 47 8700 11-07-2013 08:39 Skrevet af Wezio på 11 jul 2013 08:35 Hej ByggerOm, Nej det er ikke en fejl. Din tråd blev slettet. Admin annoncerede i tråden at den ville blive slettet inden for en kort tid, da sitet er et Lav-Det-Selv site og dette her handlede om et mellemværende i mellem din virksomhed og de lejere der lejede dine lokaler. Havde det drejet sig om en leverandør af byggematerialer der havde snydt, var sagen relevant for sitet. Dette var hvad han skrev... God dag. Hej. tak for svaret. Det er helt ok, hvis reglerne er sådan ! Så må jeg jo gøre en endnu større indsats på andre site´s for at få problemet frem. Ha´ en go´ dag.
JørgenE 2376 4040 11-07-2013 10:14 Tak for hjælpen Wezio ! Det er jo en side om hjælp til selvhjælp inden for byggeri, have mv. så at forfølge et uafklaret pengemellemværende mellem 2 firmaer om noget helt tredje, har jo intet at gøre med denne sides formål, så derfor blev tråden slettet. Mvh. JørgenE Administrator Mvh. JørgenE