Sokkel maling/tjære lugt hjælp!!

Hej alle

Har brug for råd det drejer sig om lugten af gamle sokkel lugt

I mit hus er der bygget til og der hvor der er bygget til er der lavet 2 værelser i forlængelse af huset,
Men i værelserne på den ene væg er det den gammel sokkel på huset, hvor væggen er blevet pudset op og malet 3 gange, men syndets man kan lugte den gamle sokkel dvs sokkel maling/tjære , er den lugt noget jeg skal tænke på eller er det helt ufarligt at indånde når man sover ?

Håber nogen ved lidt om det der kan råde
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja sundt er det jo nok ikke?

Du skal nok have det gamle puds og tjære hugget af, og pudset op igen. (tjæren er trukken ind i pudsen)
Det er formentligt stenkulstjæren du kan lugte, specielt lige nu hvor det har været så varmt. Der er ikke andet at gøre end at hakke det af, pudse soklen op igen og give den en ny behandling

God fornøjelse med dit projekt.


Med venlig hilsen


Tibberup Høkeren


www.tibberuphoekeren.dk


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nu er det ik så voldsomt en lugt, man ik kan holde ud og være der, og hugge rå beton af en sokel er ik lige det nærmeste ,kan huske da jeg hugget i det før renovering stank det helt vildt af tjærer a
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også