Fjern lugt fra kattepis

Hej.
Vi har haft en gæst boende i 3 mdr, MED kat som hun ikke oplyste

Nu står vi med et totalt ødelagt værelse og alt inventar er smidt ud.

Tæppet, jeg har maskinrenset det med varmt vand, flugger tæpperens og sprayet rodalon på. Men det lugter stadig !

Nogen der kan hjælpe ???
Hej. Vi har haft en gæst boende i 3 mdr, MED kat... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej... Slog mig lige en dokumentar jeg så for noget tid siden. Et selskab der reddede strandede skibe. Der var et af dem hvor hele kølerummet med maden i var blevet fordærvet og der stank helt vildt. Han skar en masse citroner i kvarte og kom dem derind da han sagde det fjernede lugten, selvfølgelig først efter maden var væk. Så hvis du har renset tæppet og ellers fået det hele med, mener undersøgt at der ikke er flere steder de har gjort det. Så prøv det med citroner. Noget med det dræber bakterierne der kan være i luften, mener også han brugte en ting mere men kan ikke huske hvad det var...
hvilken type rodalon bruger du ? og er det i opløsning med vand eller rent?

jeg bruger udendørs rodalon , til genstridig lugte og i rigelige mængder, det har virket ganske fortrinligt. det kræver dog at overfladen du anvender det på kan tåle det !!

ellers må du ha fat i et proff rengørings firma ala ISS (det eneste jeg lige kan navnet på) de har div kemikalier der kan tage selv den ondeste lugt, spørgsmålet er så bare om de vil sælge noget af det uden at de selv skal ud og gøre rent

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis