Endelig har lykken tilsmilet mig!

Hvor heldig kan man dog være?

Citat:
My wife Violet and I Allen Large won 11.3M USD in a lottery 6-49 in July, 2010 and we have decided to donate the sum of 2M USD to you. Contact us via our personal email for more details (violet.foundation03@rogers.com) You can verify our story by visiting the web page below. http://www.ctvnews.ca/n-s-

Co-ordinator: SAM.LUIS
Citat slut.

Så med en forsigtig husførelse, skulle jeg nok kunne klare min alderdoms økonomi! 

Med venlig hilsen
ktm

Hvor heldig kan man dog være? Citat: My wife... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ferien er reddet!

Har lige fået en mail om, at SKAT ved beregning af min finanspolitiske aktivitet har regnet ud, at jeg (denne gang) skal have 1.134,56 kr. tilbage!

Og som sædvanlig sendt til min arbejdsmail (i stedet for den mailadresse jeg har indrapporteret til skattemappen!)

Båtnakkerne ved åbenbart ikke, at vi bruger Nemkonto i Danmark.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Må deres arme være for korte og deres røv klø.
Må de sidde fast i elevatoren i 5 timer uden at kunne komme på wc.
Må lakken på deres biler krakelere.

(Som minimum ønsker vi, at de får en "Bilka-bule" i bilen!)

Træd ikke på mine ledninger :o)
Den med elevatoren har jeg pratiseret nogle gange, for en del år siden havde jeg et fast vikar job som Pedel på Herning Højskole. Der var ofte kurser i sommer perioden, og de håbefulde menesker kunne finde på at gå 5-6 personer ind i elevatorene der var beregnet på max. 4 personer. Når de lavede det nummer kl. lort gad jeg virkelig ikke gå over og løsne for bremserne så de kunne komme ud. De kunne få lov at sidde der en tre - fire timer. Når de så klagede til forstanderen, grinte han bare og sagde, at så kunne de lære det !
He he Håndværker, herlig historie

Minder mig om da jeg stod i lære på Rigshospitalet. En af elevatorene lavede nogle små ryk når den startede, og min læresvend elskede at sige højt: Sådan gør den altid, når bremsen ikke virker...
Så skulle folk lige pludselig af på næste etage 

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis