Navn på reservedel mikroovn

Er der nogen der ved, hvad den lille plasticdims der transmitterer kraften mellem motoren og drejetallerkenenen i en mikroovn hedder? Min er knækket og jeg vil se om en ny kan skaffes. Alternativt må jeg igang med epoxy-limen. 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I mange andre sammenhænge kalder man det for en medbringer! Men om den har en anden benævnelse her, skal jeg ikke klåge i!

Med venlig hilsen
ktm

 

har lige selv købt en ny min mikroovn, men der var nogen tvivl om navnet. Mener den blev kaldt en tallerkenfremfører. Du kan bestille den hos nettoparts
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Det var en fremfører. Tusind tak for svaret. Har været afsted på ferie, men prøvede lige at bestille. Den er noget dyrere end forventet, så må prøve med lim først og se om det kan holde den kørende lidt.
du kan jo også forsøge på genbrugspladsen - hvis de er lidt flinke kan du nok få lov til at snuppe en - jeg tror at de fleste som kører med det system kan bruges
Jeg har prøvet med et par forskellige. De er forskellig højde, så har ikke fundet den rigtige endnu. Men ellers klart det nemmeste.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også