Få bygget indmad til en antik kuffert

Hej alle sammen,

Jeg har fået den umulige ide at give min kæreste en taske i morgengave, som hun kan bruge i sit arbejde som makeup-artist. Hun er dog ikke så glad for de "proffesionelle alukufferter" som der er på markedet.

Jeg har derfor købt en brugt rejsetaske, som passer perfekt i målene til hendes brug.

Problemet er at indmaden er noget slidt og ikke særligt optimalt i forhold til den fremtidige brug. Så det skal skiftes.

Jeg har søgt på nettet og fundet nogle firmaer som laver special indretninger af kufferter, men af de 3 jeg har kontaktet har kun én vendt tilbage og der var svaret nej.

Jeg har derfor desperat brug hjælp til at finde nogen som kan lave en ny indmad til rejsetasken.

Ideelt set vil jeg gerne have lavet rum i bunden af tasken og en bakke som kan løftes ud, der står oven på rummene i bunden.

Kender I nogen som kan lave dette eller hvor jeg måske kan lede videre ? 

Har nogle billeder af tasken, hvis det kan være en hjælp ;-)


3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg er ret sikker på at stiller du spørgsmålet i Indien vil du få lavet lige det du ønsker dig ! Men jeg tror ikke på ideen om at du får et firma i Danmark til at lave det, det vil blive meget dyrt, så dyrt at det overhovedet ikke vil kunne betale sig. Hverken for dig eller det firma du eventuelt skulle finde til opgaven. Så du må selv igang med at være kreativ, se om du kan finde nogle plastbokse der passer ned i kufferten og så kan du jo fjerne det gamle foer og lime et nyt flot satin foer i indvendigt.
Modsat skulle hun være et skarn hvis ikke hun falder for den som den er, den har da et lidt antikt udseende.
Held og Lykke med projektet.
Hej.
Jeg er så gammel, at jeg behøver bare tænke tilbage til sløjdlokalet, og opskriften vil være: en halv plade tynd krydsfiner, en fintandet sav, en vinkel, en lineal, en blyant, et par klemmer/tvinger, en lille flaske hvid lim, en bagagestrop til at spænde kassen sammen med, et køkkenbord, hvis du ikke har andet til rådighed, lidt tid uden kæresten

mvh

 varmetossen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis