El-priser. Hvor skal man købe nu?

Jeg har siddet og kigget på el-priser. Nu, hvor jeg har fået jordvarme er det ekstra vigtigt at finde en god pris.

For mit vedkommende er spotpris ikke brugbart, da prisen ser ud til at være højere om vinteren, hvor jeg har det største forbrug, så jeg har kun kigget på fast pris.

Det bedste tilbud jeg har fundet er på 35,00 øre pr kWh inkl. moms vest for Storebælt. Fast pris i 6 måneder. Det er hos http://www.se.dk/privat/energi/el/fastpris. Desværre koster det 4,5 øre pr kWh at låse prisen i 12 måneder.

Hvad har I andre, og er der nogle gode tips vi kan dele?

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg har siddet og kigget på el-priser. Nu, hvor... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Tror nok det var for et år, men var vidst en specialaftale jeg kunne komme under. Deres normale priser er også rigtig gode, fordi man er så mange til at forhandle om en god pris.
http://www.natur-energi.dk/tilmelding/?campaign_code=ept_renenergibasis_6mdr

28 øre incl moms, 6 måneders binding. Ingen abonnement. Men man skal huske at skifte til noget andet efter 6 måneder, da prisen vist stiger voldsomt dér. Og tilmelde sig betalingsservice, da der ellers er et stort faktureringsgebyr.
Det er lidt af et røverkøb, hvis man husker at skifte inden man kommer på deres normale pris, hvor den billigste er 52 øre/kWh

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis