Kolonihave

Hejsa.
Jeg har en kolonihave hvor der er el i og som jeg bor i i sommerhalvåret, jeg vil have gulvet i udestuen isoleret,det nuværende gulv skal op og genbruges, der er  lige aspestplader langs sokkelhøjden og lufthuller hvor stolpefødderne er.
Hvor tykt lag isolering skal der bruges ?,og hvilken slags dampspærre mellem hulrummet og strøer og ude langs ydermurene  inden gulvbrædderne bliver lagt på ?.
Der skal til sidst lægges venyl og gulvtæppe på for at gøre gulvet lidt blødt at gå på, men går den kombination an ??.
nogle der har gode råd  ??.
På forhånd mange tak R K.

Hejsa.
Jeg har en kolonihave, med strøm i så jeg bor her hele sommer perioden.
Jeg skal til at isolere gulvet i udestuen, hvordan gør jeg det bedst og mest sikkert uden at trækonstruktionen senere bliver angrebet af råd ??.
Der er hulrum under og nuværende gulvbrædder skal op og genbruges,og venyl samt til slut gulvtæppe, siderne langs ydervægene  i jordhøjde består bare af lige aspest plader og enkelte lufthuller..
Nogen der har gode råd til hvor tykt lag isolering og hvilken slags dampspærre der skal bruges ??.
På forhånd mange tak.
 Rudi.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hep!

Tjek Bolius gulvsektion: http://www.bolius.dk/alt-om/gulve/

Du skal lige scrolle ned i bunden for at se oversigten over artikler. Alternativt kan du bruge deres søgefunktion. Jeg vil æde min hat på at du finder svar derinde. Omend ikke alle dine spørgsmål, men en del af dem.

Held og lykke.

Bekæmper Skægkræ hos SOS Skadedyr - SOS Skadedyrsbekæmpelse.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis