Et godt stabilt sted at hente dvd torrents?????

ja som overskriften lyder hvor kan jeg finde det???

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror ikke der er så mange herinde der hjælper dig med ulovligheder. Så du må jo starte alle samme sted som alle andre når du har et spørgsmål også se om du finder noget godt der. www.google.com
Nu er det jo i sig selv ikke ulovligt at hente dvd torrents.Selvfølgelig hvis det er en film fra paramount pictures eller lign, så er det ulovligt, men det skriver manden jo ikke noget om.

Jeg har et par sider, men af frygt for at blive lynchet, deler jeg dem ikke i tråden.
Hey tak for din støtte! 

Af fejl bliver man klogere, sjældent rigere!!!!
Stort set alle dvder der er udgivet er under Copyright. Så jo, det er ret utænkeligt af det ikke er ulovligheder trådstarter spekulerer i.
Ved godt der kan hentes lovlige ting også. men har aldrig hørt om nogen der har prøvet det Og tvivler da også på at OP efterspørger en side kun med freeware, og lovlige ting :p Og derudover er det jo ikke så svært at finde. værdens største tracker har været godt omtalt i medierne gennem de sidste år, ellers kommer der 20+ sider frem på google hvis man søger.
Annonce
Skrevet af Tomder på 22 aug 2013 14:40
Stort set alle dvder der er udgivet er under Copyright. Så jo, det er ret utænkeligt af det ikke er ulovligheder trådstarter spekulerer i.

nej. alle dvd'er som er udgivet er ikke under copyright. En dvd er blot et medie. En dvd er ikke en film.

en dvd kan indeholde hvad som helst som ikke behøver være beskyttet af copyright. 

eksempelvis alle distributioner ad linux kommer på dvd images, som kan hentes på diverse torrent sider, og nej det er ikke ulovligt.

og ja, man kan godt hente ulovlige ting på torrent sider, men det er jo næppe det trådstarteren er ude efter, fordi det ved han godt man ikke må!
Skrevet af dreamer81 på 03 sep 2013 14:37

nej. alle dvd'er som er udgivet er ikke under copyright. En dvd er blot et medie. En dvd er ikke en film.

en dvd kan indeholde hvad som helst som ikke behøver være beskyttet af copyright. 

eksempelvis alle distributioner ad linux kommer på dvd images, som kan hentes på diverse torrent sider, og nej det er ikke ulovligt.

og ja, man kan godt hente ulovlige ting på torrent sider, men det er jo næppe det trådstarteren er ude efter, fordi det ved han godt man ikke må!

Du opretter simpelthen et indlæg blot for at pointere de åbenlyse?
Prøv i stedet at læse hvad jeg skriver. Jeg starter indlægget med at skrive "stort set..." Altså er jeg ganske godt klar over der udgives DVD med software/film der ikke er under copyright. Og ja.. Jeg tror godt de fleste mennesker er klar over at det ikke er selve DVD-mediet der er under copyright, men det software DVD'en indeholder.

Og læs nu lige trådens overskrift en gang til.
Man er vist pænt naiv hvis man tror han mener Linux DVD images, eller gratis instruktionsvideoer til køkkengrej.
http://thepiratebay.sx/

så lad da manden gøre som han vil.

Nu ved jeg hvem det er der ligger i overhalings sporet på motorvejen med 110 med 100 biler efter sig fordi man kun må kører 110 der.

Hvad han skal bruge det til er da i den grad ligegyldigt, hvis man ikke har et svar bør man som regel hjælpe ham videre som Illicher gjorde med google.com. Men general rådgivning er ikke tosset, hvis han nu troede alt tilgængeligt er 100% lovligt. Det er nok ikke tilfældet! 

Hvis du henter noget ulovligt på denne måde må du bare være klar til den sure del af legen også.

Men thepiratebay.sx eller isohunt.com kunne være steder og starte, nogle sider er lavet specielt til kun og indeholde trackers med lovligt materiale men har ikke kunne finde nogle til dig, ofte på TPB vil du se links til musikvideoer fordi kunstnerne udgiver deres musik gratis via. torrent.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis