Mozilla Thunderbird mail

Hej med jer!
Som mailprogram bruger jeg Mozilla Thunderbird, det virker også fint, men den er begyndt med ikke at ville slette nogen mails, ikke alle, men nogen bestemte. Så viser den en rød bjælke i bunden, hvor der eksempelvis står 98% eller 99%, og samtidig skriver den i et lille felt opgaven i indbakke mislykkedes og i parentes mailbox for user is full overquota.
Er der nogen, der ved, hvad man gør ved dette. Jeg er ikke nogen computernørd.
På forhånd tak
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er der galt i at bruge den der hører til Windows, så er du fri for den slags problemer.
Håndværkeren..
Ja nogle vil heller ha datteren..

Torben Fugl.
Hvad mail tjeneste bruger du, gmail eller.
Det lyder som om din mailbox er fuld.
Quota er hvor meget plads du har til rådighed og hvis den er på 99% burde du nok rydde lidt op i fx papirkurv/trash/slettet post på mailserveren.

mvh
Jeppe
Skrevet af Håndværkeren på 26 jun 2013 09:02
Hvad er der galt i at bruge den der hører til Windows, så er du fri for den slags problemer.
Jeg har brugt Eudora i hen ved 15 år på mine private pc'er, og har så et par web-mails også. Jeg bruger Out-look på arbejdet, og kunne ikke drømme om at skifte til den i privaten.
Thunderbird er også et fint mailprogram.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Jeg tror at der har noget med din online status at gøre, at dit modem "taber forbindelsen" inden beskeden er slettet. ...men det passer selvfølgelig kun, hvis du kobler op mod en IMAP server... Screenshot?

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
Annonce
Nu er dette måske lidt off-topic, men er det programmer man kan bruge, så man samler alle sine mails ét sted? Hvis ikke, hvad hedder de så, sådanne programmer?

Laver man det selv, bliver man også mere glad for det!

@Besky

Det lyder som en opgave som Thunderbird (eller stort set et hvilket som helst email program, pånær en gammel version af outlook...) godt kunne løse.

Min Thunderbird henter både min Gmail og min "private" mailadresse ind, og al mail hentes i et hug.

Jeg ved ikke om det er det du søger. Hvis det er for at gemme mails på din private maskine, af backup årsager, skal du sætte det op som en POP3 klient, hvis der er godt nok at det ligger i "skyen", er en IMAP opsætning langt mere fleksibel.

"Born to Run" er fra 1975... og det er stadig en fed plade.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis