import af gearkasse alte 547 8800 25-06-2013 21:55 Hej Jeg vil høre om der er nogen der har bestilt reservedele fra Alen Autodeleimport.dk eller kender til det, om vare dukkede op og om de var i orden!! mvh alte <p> </p> 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
alte Trådstarter 547 8800 25-06-2013 22:47 Har søgt lidt på google ser lidt tyndt ud :-) <p> </p>
uldal 6695 6500 26-06-2013 08:22 check lige den her: http://www.trustpilot.dk/review/autodeleimport.dk
alte Trådstarter 547 8800 26-06-2013 16:20 Hi..ham skal man da vist holde fingerne fra, har købt en gearkasse hos Kjellerup autoophug kun kørt 89 så det bliver godt. Gad vide hvor mange der er blevet snydt af ham?? mvh Torben <p> </p>
Leonardo 1 8700 03-09-2013 19:53 Jeg har købt en polo af Alen (ejeren), som nok havde en fejlgearkasse. Under reparationen kunne mekanikeren genkende den fejl gearkasse, som han selv havde sat i kort tid inden. Den ny gearkasse, som autodeleimport leverede var ikke den store vidunder. Derudover løj Alen omkring en del detaljer om bilen og faktisk formået at snyde mig med datoen af det sidste syn. Da han solgte bilen til mig, var bilen indkaldt til syn, hvilket han selvfølgelig var klar over. Manden var under hele salgsprocessen enormt tørstig efter at få overført penge, derefter forsvandt ham. Min ærlig mening er at I skal holde jer væk fra den slags forhandlere. I min tilfælde har han bevidst prøvet at snyde. mit nummer er 60771722. Hvis nogen gerne vil få noget ekstra information omkring min oplevelse med autodele import i Horsens.