import af gearkasse

Hej
Jeg vil høre om der er nogen der har bestilt reservedele fra Alen Autodeleimport.dk eller kender til det, om vare dukkede op og om de var i orden!!
mvh
alte

<p>&#160;</p>
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har søgt lidt på google ser lidt tyndt ud :-)

<p>&#160;</p>
check lige den her:
http://www.trustpilot.dk/review/autodeleimport.dk

Hi..ham skal man da vist holde fingerne fra, har købt en gearkasse hos Kjellerup autoophug kun kørt 89 så det bliver godt. Gad vide hvor mange der er blevet snydt af ham??
mvh
Torben

<p>&#160;</p>
Jeg har købt en polo af Alen (ejeren), som nok havde en fejlgearkasse. Under reparationen kunne mekanikeren genkende den fejl gearkasse, som han selv havde sat i kort tid inden. Den ny gearkasse, som autodeleimport leverede var ikke den store vidunder. Derudover løj Alen omkring en del detaljer om bilen og faktisk formået at snyde mig med datoen af det sidste syn. Da han solgte bilen til mig, var bilen indkaldt til syn, hvilket han selvfølgelig var klar over.
Manden var under hele salgsprocessen enormt tørstig efter at få overført penge, derefter forsvandt ham.
Min ærlig mening er at I skal holde jer væk fra den slags forhandlere. I min tilfælde har han bevidst prøvet at snyde.

mit nummer er 60771722. Hvis nogen gerne vil få noget ekstra information omkring min oplevelse med autodele import i Horsens.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis