Tråden er låst

thermostat Metro

Hej
Mangler en thermostat (regulatoren) til Metro varmtvands beholder 110 L type 644 men jeg tror at thermostaten er ens i de fleste af størrelserne !
Har nogen af jer skrottet en beholder for nyligt ? eller måske nogen har sådan en thermostat liggende ? vil gerne betale for den hvis nogen kan hjælpe ?
Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jeg er næsten sikker på at jeg har en liggende i en kasse et eller andet sted,jeg skriver lige igen ,når jeg har fundet den

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Skrevet af Rolias på 24 jun 2013 17:30
jeg er næsten sikker på at jeg har en liggende i en kasse et eller andet sted,jeg skriver lige igen ,når jeg har fundet den
Hej - det ville være skønt hvis du kunne finde en - prøver at lægge et billede her så du kan se hvad det drejer sig om
Hilsen Polobjørn  

Metro styreboks 65° C termostat t/30-160 liter

"AUTOELEKTRIKEREN"
Beklager ,, den jeg har er ikke magen til ,,   det er den gamle model , uden hus og knap, og kun en føler,det var en skam

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

hvad er der galt med den du har polobjørn ?

mvh

Gert Møller

ja det kan laves :-

Skrevet af Gert.m på 25 jun 2013 16:26
hvad er der galt med den du har polobjørn ?
Hej
undskyld det sene svar ( ferie m.m.m)
det er "hysteresen" dvs. forskellen/afstanden mellem tænd og sluk der er blevet for stor - den "klikker" ikke rigtigt som da den var ny så skiftepunktet ligger på for bredt et område (vandet er meget koldt før den slår til og meget varmt før den slår fra !
Hilsen Polobjørn


"AUTOELEKTRIKEREN"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis